• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

1. Na dokonanie reklamacji mają Państwo rok od momentu dokonania zakupu.W tym czasie mogą Państwo ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.

2. Zwrotowi podlega jedynie towar kompletny, fabrycznie zapakowany, bez śladów użytkowania.

3. W przypadku zwrotu/ reklamacji konieczne jest uzupełnienie formularza, który otrzymają Państwo wraz z paczką. Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji/zwrotu, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK POBRANIOWYCH. Opłatę związaną z kosztami transportu ponosi Klient. 

       3.1. Towar wraz z uzupełnionym formularzem oraz fakturą/paragonem należy wysłać bądź dostarczyć osobiście na adres:

EURONAFT.PL SP. Z O.O.

UL. ŚRODKOWA 4

47-400 RACIBÓRZ

Kupujący jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera stan i zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.


         3.2. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do naszej siedziby, otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji/zwrou oraz dalszymi instrukcjami.

4. Jeśli przedmiotem postępowania jestwymiana towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymają Państwo w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany we wniosku adres. Jeśli ubiegają się Państwo o zwrot gotówki , środki zostaną przelane na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny