
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
REKLAMACJA
1. Na dokonanie reklamacji mają Państwo rok od momentu dokonania zakupu.W tym czasie mogą Państwo ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.
2. Zwrotowi podlega jedynie towar kompletny, fabrycznie zapakowany, bez śladów użytkowania.
3. W przypadku zwrotu/ reklamacji konieczne jest uzupełnienie formularza, który otrzymają Państwo wraz z paczką. Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji/zwrotu, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
NIE PRZYJMUJEMY PACZEK POBRANIOWYCH. Opłatę związaną z kosztami transportu ponosi Klient.
3.1. Towar wraz z uzupełnionym formularzem oraz fakturą/paragonem należy wysłać bądź dostarczyć osobiście na adres:
EURONAFT.PL SP. Z O.O.
UL. ŚRODKOWA 4
47-400 RACIBÓRZ
Kupujący jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera stan i zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
3.2. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do naszej siedziby, otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji/zwrou oraz dalszymi instrukcjami.
4. Jeśli przedmiotem postępowania jestwymiana towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymają Państwo w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany we wniosku adres. Jeśli ubiegają się Państwo o zwrot gotówki , środki zostaną przelane na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
- Sklep zamknięty
Sklep tymczasowo niedostępny